Είμαι….

Δύσκολο να μιλάς για τον εαυτό σου. Χρειάζεται κάποιο βαθμό αυτογνωσίας. Θα προσπαθήσω να συστηθώ με “πάσα ειλικρίνεια”.

Είμαι η Μαρία. Επειδή όμως ένα όνομα δεν μπορεί να περιγράψει τον άνθρωπο, συνεχίζω…

Είμαι η Μαρία και…

Αγαπώ τη ζωή.  Βλέπω συνήθως την καθημερινότητα μέσα από πολύχρωμα γυαλιά. Όχι τα κόκκινα του Κραουνάκη ούτε τα μαύρα των film noir. Πολύχρωμα. Αυτά που αναδεικνύουν όλες τις χρωματικές αποχρώσεις που μας περιβάλλουν.

Μ’αρέσει να μαθαίνω και να σκέφτομαι.  Με βοηθάει να δίνω νόημα στην καθημερινότητα μου και να τη χρωματίζω κάπως διαφορετικά κάθε φορά. Οι συνδυασμοί είναι άπειροι. Ευτυχώς!  Με βοηθάει να ανακαλύπτω καθημερινά τις κρυμμένες δυνατότητες που μου προσφέρει το φυσικό, αστικό και ανθρώπινο περιβάλλον μέσα στο οποίο ζω.

Αγαπώ τους ανθρώπους παρά τις σκοτεινές και αδύναμες πλευρές τους. Κάθε φορά που ανακαλύπτω τη φωτεινή πλευρά τους, γοητεύομαι..αναπνέω…

Θέλησα να δημιουργήσω αυτό τo blog από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω με όλους εσάς και να ξεκινήσει ένας διάλογος με αφορμή την σημαντική μας καθημερινότητα. Είναι ένας τρόπος να φωτίσουμε και να δημιουργήσουμε αυτή την καθημερινότητα κάπως διαφορετικά. Εξάλλου, η “πραγματικότητα…δεν υπάρχει τελειωμένη κι έτοιμη, ανεξάρτητη από μας’ γίνεται με τη συνεργασία του ανθρώπου’ είναι ανάλογη με την αξία του ανθρώπου.” (Ν. Καζαντζάκης).

Καλημέρα

13 thoughts on “Είμαι….

  1. Καλή αρχή!Πολύ αληθινό το πορτρέτο σου, για μας που σε ξέρουμε.
    Φιλιά πολλά!

  2. Από μια τόσο ρομαντική ψυχή δεν περίμενα τίποτα λιγότερο! Καλή αρχή Μαρία!!

  3. Να ‘μαστε λοιπόν κι εμείς εδώ στον κόσμο σου!Χαίρομαι που μας έγραψες χαίρομαι που σε βρήκα! Γράφεις υπέροχα, ζωντανά, ηλιόλουστα! Θα τα ξαναπούμε λοιπόν….

Leave a Reply

